Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeTo wlasnie o to chodzi ze Hyperstrada to dziwadlo ktorego w ogole nie powinni wypuscic na rynek. Wtedy mala multi moglaby kosztowac tyle ile Hyper, nie miala by aktywnego zawieszenia, co najwyzej 4 podstawowe tryby pracy silnika jak duza Multi. Ogolnie, mniej tak zaawansowanej elektroniki, brak DVT, brak SkyHook za to kufry i silnik 848/899.
OdpowiedzNowa hyperstrada 939 jest bardzo dobrym tursytykiem z dwoma kuframi o pojemności 50Litrów. Ma 3 tryby pracy, abs, kontrole trakcji, 2 gniazda zpalniczki, szybę która pomimo małych rozmiarów robi świetną robotę i bardzo wygodne siedzenie po którym nie boli **** nawet przy trasie 600km. Jedyna wada to trochę za mały bak, ale ten kto nią jeździł dobrze wie że to mała multistrada i nic więcej tutaj nie potrzeba. Hyperstrada mocno się różni od hypermotarda, wbrew pozorom to nie jest ten sam motocykl.
Odpowiedz